Koude Voetjes is vandaag 6 jaar!!!

05-01-2021 09:59

Ik schrijf toch maar weer een update.  Door technische problemen is onze website een hele poos uit de lucht geweest.  Het domein koude-voetjes.nl is nog steeds niet terug.  Waarschijnlijk moeten we binnenkort over naar een ander domein.  Dat is dus nog even afwachten.  Gelukkig heb ik een man die het een en ander ervan af weet - hij gaat ermee aan de slag.

Allereerst wil ik al onze vrijwilligers hartelijk bedanken voor al het mooie handwerk die zij in het afgelopen jaar hebben gemaakt voor Koude Voetjes.  Ik wens iedereen alsnog een goed en voorspoedig 2021.  Houd moed en koester de mooie dingen!

Wij hebben intussen natuurlijk niet stil gezeten.  We hebben in de afgelopen maanden weer veel babypakketten en dekentjes kunnen brengen o.a bij Moederkindhuis 24/7 in Groesbeek, weer 60 babypakketten aan Kraambank Heerenveen, 30 kussens aan de meiden bij Fier. Afgelopen zaterdag hebben we weer 45 babypakketten bij Kraambank Heerenveen gebracht en 15 babypakketten bij Moederkindhuis Kien in Leeuwarden.  Fijn dat wij dit, ondanks Corona beperkingen, toch kunnen blijven doen.  

Omdat we nog veel voorraden hebben zijn we ook bezig om peutersetjes (ledikantdeken met knuffel) en babypakketten te maken voor stichting Charite.   Mooi dat we ook hieraan een klein steentje kunnen bijdragen.

Ik ga nu weer aan de slag om 20 babypakketten te maken voor COA Utrecht.

Mocht je ook babypakketten willen aanvragen voor moeders die een stuentje in de rug kunnen gebruiken, vul aub het aanvraagformuliertje in op deze website en wij nemen zsm contacht met u op.