Taakverdeling beheerders

06-02-2019 10:38

Sinds de oprichting van Koude Voetjes in 2015 zijn we jaarlijks explosief gegroeid.  Gelukkig kreeg ik steeds meer hulp van vrijwilligers die ook graag mee werken aan het beheer van Koude Voetjes.  Hiervoor wil ik mijn nichtje, Ria de Rijke, hartelijk bedanken.  Ook Mathilde Krijgsheld zet zich qua administratieve taken heel erg in voor Koude Voetjes. Bedankt!   Omdat ik steeds meer uren aan het werk gaat in het onderwijs, is het dagelijks volgen van alle activeiten voor mij niet meer mogelijk.  Ik wil daarom iets meer op de achtergrond treden en mijn inzet meer beperken tot het organisatorische aspect, zoals contacten met huidige en nieuwe goede doelen, initieren van projecten, enz. Ik vind het fijn om even te vertellen wie welke taken aan het doen zijn. 

Ria verzorgt en onderhoud contact met de goede doelen in Den Haag, Rotterdam en omgeving - o.a Voedselbanken en Leger de Heils.  Ikzelf doe dit voor de rest van het land.  Naast deze taak onderhoud ikzelf de website en is Ria meer de vraagbaak op de facebookpagina.

Mathilde verwelkomt alle nieuwe leden, verzorgt de felicitaties en onderhoud de mailbox.

Greet Meeuwis verwerkt alle granny's tot ledikant- en eenpersoonsdekens en is ook voor dit onderdeel de vraagbaak op facebook.

Ik wil voorstellen dat iedereen foto's van gemaakte handwerk verstuurd naar de mailbox, stichtingkoudevoetjes@gmail.com, waar vandaan ik het dan kan oppakken om de bedankjes op de website te verzorgen.  Wil je vervolgens je spulletjes versturen, graag dan het adres van Ria de Rijke gebruiken als eerste keuze.  Handwerk via de inleverpunten Friesland, Asperen, Doetichem en Zwolle komen na korte of wat langere tijd bij mij terecht. Samen zorgen Ria en ik ervoor dat het handwerk verwerkt wordt tot babypakketten en bezorgen wij het bij de goede doelen.  Hiervan plaats ik doorgaans een berichtje op de website en probeer daar ook foto's bij te publiceren. Helaas lukt dit laatste niet altijd.