Ria de Rijke schrijft:

14-02-2018 12:31
Hallo allemaal
Even mijn belevenissen delen van vorige week.
Allereerst heb ik met de kou dekens bij Stichting Ontmoeting afgegeven. Daar maakt Greet Meewis dekens voor, van granny's waar ze er maar een paar van hebt.  Het zijn de meest bonte dekens, maar de mensen zijn er erg blij mee, dat ze zich zo toch wat warm kunnen houden.  Ik heb daar 5 dekens afgeleverd.
 
Daarna ben ik naar het Zij aan Zij huis geweest waar ik 6 babypakketten en 6 troostdekens heb afgeleverd.  Eenpersoonsdekens, die krijgen de kinderen als ze daar binnenkomen voor opvang. En wat heel leuk is ze hebben hem echt op hun bed en zijn er heel blij mee dat ze iets helemaal voor hun eigen hebben. Dus vrolijke jongens en meisjes dekens eenpersoons zijn dus van harte welkom, want we zijn er helemaal doorheen. Het was fijn om te merken hoe blij iedereen er weer mee was.