Reorganisatie Koude Voetjes

14-11-2018 17:55
Beste leden van Koude Voetjes,
 
Naar aanleiding van wat verwarring en enorme groei, heb ik vandaag een aantal praktische wijzigingen doorgevoerd.
 
Aller eerste heb ik onze tweede facebookpagina afgesloten.
 
De bedoeling is nu als volgt: de facebookgroep is in het vervolg bedoeld voor het delen van patroontjes, handwerktips, enz.  De website, www. koude-voetjes.nl is volledig ingericht als informatieplatform voor Koude Voetjes. Dat wil zeggen dat alle informatie, berichten, nieuwtjes, foto's vanuit de organisatie op de website gepubliceerd zullen worden. Ook de foto's met bedankjes van het ingestuurde handwerk worden hier geplaatst.
 
Hierbij heb ik een verzoek: Om mijn werk iets te verlichten, wilt u, indien mogelijk, zelf foto's maken van uw handwerk en deze plaatsen op de facebookgroep of mailen naar stichtingkoudevoetjes@gmail.com.  Dan kan ik de foto's opslaan en deze toevoegen bij het "bedankje aan vrijwilligers" op de site.
 
Wij blijven natuurlijk graag uw vragen ook op de facebookpagina beantwoorden en meepraten over al het leuks dat onze hobby biedt.
 
Heeft u vragen en/of op-/aanmerkingen, dan kunt u deze indienen via het vragenhoekje of per email aan stichtingkoudevoetjes@gmail.com. 
Het kan even duren voordat u een bericht ontvangt echter doe ik het wel.