Koude Voetjes dag, 7 augustus

04-08-2018 08:39

Komende dinsdag, 7 augustus hopen we weer een Koude Voetjes dag te houden in Uddel. Ik heb even lopen dubben of het wel door moet gaan met deze temperaturen, maar met wat rustiger werktempo en wat vroeger stoppen, gaan we er gewoon een gezellige dag van maken. Ik doe er alles aan om in huis en buiten wat koelte te creeeren. Voor degenen die nog niet eerder bij mij aan huis geweest zijn hier een routebeschrijving: Het makkelijkste is via de A1, afslag Harderwijk/Kootwijk, dan richting Harderwijk, rechtdoor bij de rotonde met wegwerkzaamheden en bij de volgende (dus tweede) rotonde rechtsaf. Als maar rechtdoor langs 2 kerken, een slager, eetcafe, benzinestation, dan nummer 24c aan je rechterhand (tegenover mijn huis is een kledingzaak (La Jumelle). Ik dacht weer de tijd van rond 10 uur aan te houden. Totziens tot dinsdag!